torsdag 11. februar 2010

Sola skinner, og jeg er så glad...

Jeg får mer og mer sans for Mrs Speed for hver forelesning. Muligens fordi det er de eneste forelesningene jeg føler jeg får noe ting ut av i disse tider, men også fordi hun er rasende (bokstavligtalt) flink.

Etter forelesningen var jeg på desperat utkikk etter noen som kunne distrahere meg fra sosiologilesing som ikke fristet det grann... og jaggu var den ikke langt vekke. Været var strålendes, selskapet likeså. Vi var oppom i den nye leiligheten til Komandøren, som var veldig pen. Det skal også være sagt at kunsten på veggen var MEGET bra. Vi var bortom Coopen for å kjøpe inn nok mat (i frykt for å miste for mangen på vår planlagte tur). Der fikk jeg for første gang brukt Coop - medlemskortet mitt, og jeg har ikke følt meg så voksen på leeeenge.

Deretter bar det ut på tur, rundt det STORE Stokkavannet. Jeg hadde øyene med meg, og så artige motiver under hele turen. Her skal det definitivt fotograferes. En tur med Mr. IsKaffi kan vel bare ikke være kjedelig. Det startet bra, med et fall av klasse etter et halvhjertet forsøk på å komme ned en bakke med et halvt fungerende akebrett. Det bare fortsatte med båltenning, og en heeeftig diskusjon om hvor lyden blir av, og om det gjerne kommer tilbake som ekko...uansett hvor man roper.

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg kom meg rundt hele vannet, fordi det gjorde jeg ikke... Komandøren mistet mobilen underveis, og vi måtte tilbake. Vi lærte på denne turen at det virkelig finnes ærlige sjeler enda...

Det viktigste var uuuuansett at det var en herrrlig tur med godt selskap.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar