søndag 14. februar 2010

NB. Et blogginnlegg som ikke passer sarte mennesker...

( Du skal på forhånd være advart mot dette innlegget om du er et sart menneske, eller en av disse guttene som tviholder på troen om at jenter tisser fuglekvitter og driter regnbuer)

Så var jeg offesielt blitt smittet jeg også da, av denne helvettes omgangssyken! Det kunne vel ikke kommet på et dårligere tidspunkt. Jeg har sprunge skytselstrafikk mellom doen og sengen i hele natt, og måtte innse at slaget var tapt ved 07:00 tiden. Jeg måtte ringe jobb, forklare situasjonen og bare håpe på at de fikk satt inn ekstra.

Jeg takler vel heller dårlig å være syk, og ivertfall en slik sykdom som gjør at jeg blir så svak at jeg ikke har andre muligheter enn å bli liggende. I ren frustrasjon kjylte jeg nedpå med en halv liter vann, og iløped av 3 tidelssekund var det oppe og ute i en forrykende fart, og jeg så vel mest ut som en av disse pene fontenene som står rundt i hagen i kakse strøkene.

Jeg får legge meg til å sove og vente på bedre dager, det blir ikke mye sosiologi lesing med denne formen, det er nå ivertfall snikkert og twist...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar