søndag 31. januar 2010

Prinsesse om kvelden...

Jeg vil bare sende ut en kjempe takk til alle som kom i bursdagsfeiringen min...Takke for at de gjorde det til tidenes bursdag for meg. Tusen takk for alle gavene, for alle klemmen og ikke minst for bursdagssangen.

Det var en alletiders kveld, og jeg koset meg ivertfall MAX!

Gavene var også fantastiske. Mange kjekke, morsomme, gjennomtenkte og praktiske ting som jeg setter enormt pris på. Gaven fra den lille prisessen til den litt større prinsessen var EKSTRA fin!:)

Nå er det bare til å vente spent på den siste bursdagsgaven, og jeg håper det blir like suksee neste helg...

2 kommentarer:

  1. det var en kjempe koselig kveld :-D

    hilsen Duå

    SvarSlett
  2. Håper du hadde ein fantastisk feiring! Det fortjener du.
    Liker og følge med på bloggen din, titter innom når eg kan. For å sjå korleis sole-vår har da og ka som opptar deg i desse travle tider.
    Kram frå grønne-vimso på voss. :)

    SvarSlett