mandag 18. januar 2010

Solvor som blogger

Jeg er slettes ingen god blogger. Det går lengre enn langt før jeg legger ut noe, det er LANGT fra alle innlegg som det er kvalitet på o.s.v. Men jeg har fått mange forespørsler når jeg ikke skriver. Jeg har veldig lyst at du som faktisk leser bloggen min legger igjen en kommentar, så jeg vet at det mennesker som leser den... Vist jeg sitter her å skriver for meg selv trenger jeg på en måte ikke legge det ut;)

Så legg veldig gjerne igjen en kommentar, så skal jeg heller blir flinkere å skrive...prøve ivertfall!:)

8 kommentarer:

  1. You know I read ya blawg!

    - powerstation

    SvarSlett
  2. Haha, Yeah reading my blawg dawg!

    SvarSlett
  3. Er det power, som i POWER som har kommentert her oppe? Jeg og leser bloggen din Solvår! Så bare å fortsette å blogge..:)
    Kvalbein

    SvarSlett
  4. Det er nok power, som i POWER ja:)

    SvarSlett
  5. Jeg bloggen din kjære Solvor.
    Så dette må du fortsette med, gjerne litt oftere =0)
    Mamz

    SvarSlett
  6. Sorry leser datt ut -0)

    SvarSlett
  7. Det er klart eg leser bloggen din darling!!!!
    Låååååv fra Vilkatta

    SvarSlett