mandag 18. januar 2010

I ubalanse...

I dag har vært en bobledag delux. Kroppen er av en eller annen grunn lite samarbeidsvillig. Det skjelver og kaldsvetter, er kvalmen og svimler. Kan vel ha noe med at jeg NOK en gang er ute av daøgnrytmen som egentlig passer kroppen best, og det faktum at jeg heller ikke har vært flink med regelmessig måltider fortiden...og uten mat og drikke, duger helten ikke, og siden det rimer må det jo være sant (Ikke sant, Mr. Nice Guy?).

Det er litt hardere og komme tilbake til virkelighetens hverdag etter ferien enn jeg hadde trodd. Gi meg en uke til, så skal jeg heller være klar. Jeg undrer hele tiden på hva denne utdanningen gjør med meg som menneske. Jeg går konstant og føler på at mitt syn, mine holdninger slettes ikke har den samme faste grobunnen som tidligere. Det er til tider veldig slitsomt og ikke vite. Jeg er litt sliten av all tenkingen som foregår på høy gir i hjernen til den lille frøkna, for tro meg, DET gjør det. Og det skjer så mye nytt og spennendes at jeg ikke alltid klarer å tenke gjennom alt godt nok kanskje, handling til årsak... Det følger ivertfall mye usikkerhet med i min nye hverdag, som student, som bonde i byn, som singel, som jente som innser at jeg ikke har nok kapasitet...

Som en prinsesse som innser at hun bare er et menneske:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar