fredag 29. januar 2010

Prinsesse for en dag...

Da var den store dagen kommet! Jeg er herved fylt 21, og er nærmere 40 enn noen gang før... Fikk spørsmål av mammen hvordan det føles, og det føles ganske uggent egentlig. Men igjen, det kan ha noe med de 6 ølene, geleshotsa (måtte jo smake før jeg kan servere) og den lille "drinken" jeg fikk i meg i går...
Jeg er nå på vei til frisøren (shit, men en reeeal fyllaånde) for å klippe og farge, også er det hjem igjen til Askpepott arbeidet mitt...

Det fineste noen har sagt til meg, kom selvsagt fra pappen når jeg sa at jeg kjørte på med prinsesse stil i dag; "Prinsesse for en dag? Tøys! Du er jo dronning hele året"
Du er herlig pappen min!:)

2 kommentarer:

  1. Gratulere så mye med dagen.
    Håper du blir fornøyd med frisør besøket.
    Ha en fin dag .
    Gleder oss til neste helg.
    Klem mamz

    SvarSlett
  2. grattis grattis Solvor. Du, 21 år...tips, nyt dagen kos deg med det tallet for du får bare låne det i 364 dager til ;-) er enig med pappaen din, pappaer har alltid rett om slikt når det gjelder døttrene sine.
    Gleder meg til i kveld, avleggeren var en smule lei seg for at hun ikke fikk være med å besøke sollår hihih. Men sa eg sko ta bilde når du fikk pakken fra henne.

    kos og klem fra Duå

    SvarSlett