tirsdag 26. januar 2010

Den effektive dagen...

Første forelesning var 08:15, med Speedy Gonzales (som jeg forsåvidt har trekt tilbake, grunnet siste forelesning i dag). Meget bra som vanlig, selv om jeg tror jeg må sette meg mer inn i dette med barn og foreldrerett, men jeg har jo mye hjelp i mammaene mine:)
Deretter var det duket for sosiologi ikke med den svevende damen, men med det noe strenge barneskole lærerinnen. Jeg satser på at dette faget er litt som med ExPhilen, at det faller mer på plass etterhvert (men det må snart begynne å falle på plass, siden det ikke er så fooorferdelig lenge til eksamen).
Pausen ble brukt "effektivt" med en times trening. Det er jo effektivt å gå på trening, men om selve trenings biten var så veldig effektiv kan vel diskuteres. Men jeg fikk ivertfall en god prat med min duetvilling. Og den beste bursdagsgaven til nå, nemlig at hun meldte sin ankomst på fredag.
Så en siste forelesning som gjorde at jeg trakk litt tilbake det med Speedy Gonzales. Mannen var som et oljalyn og snakket om Karl Marx. Jeg kjenner at jeg får virkelig igjen at jeg ikke har engasjert meg veldig samfunnsmessig før nå. Han var MEGET dyktig (kanskje i overkant dyktig). Jeg har løst problemet med å kalle dem Mr og mrs Speedy Gonzales.
En rask halv time i solarium for å bli brun og blid, for så og traske hjem etter en lang dag. Da fikk jeg enda en fin bursdagspresang! Nemmelig at mammen og pappen tar turen neste helg, og helgen er allerede under planlegging (bare komme med innspill om hva jeg må vise og ta dem med på).
Deretter var det ut på tur aldri sur med min fantastiske Koreanske sporsetter av den langhårede typen for å finne frisørsalongen (som forsåvidt var der jeg trodde den var). Det ble med andre ord en sein middag, nærmere 20:45...

3 kommentarer:

  1. du...eg fekk faktisk gangsperr itte den slappe trenings runden...e det muligt?? og takk for støtten på lynrunden rundt bodene i Tek.nat bygget. off godt at noen ganger pusher du meg slik at jeg tar fatt i ting, du e goe vennen :-) ser frem til bursdagen din på fredag. Brun og blid som du alltid er blir det nok en fest som kommer til å bli husket lenge. og ja du er nok en Kate jente, med krøller? men duverden for ei flott jente ;-D
    tror du jeg kan få klappe din koreanske setter på fredag? hihihihih

    hilsen en slapp duelort

    SvarSlett
  2. Så fint at du har fått et snev av skrivekløe.
    Det er så kjekt å følge med litt -0).
    All trening er bedre enn ingen trening det bør jo skikkelig inspirasjon i fortsettelsen .

    SvarSlett
  3. Hehe, det er klart jeg pusher deg, det er jo det jeg gjør... Det derre med å pushe seg selv i riktig retning derimot...
    En Katie jente med fult i krøller tenker jeg vi sier. Men det er jo genialt at jeg har forstått at det går ant å glatte dem ut, om ivertfall for en liten stund...
    Hmmm...Den Koreanske setteren må du heller bevege deg sakte men sikkert inn på, sikkelig kjærlig vist du først er blitt godtatt;)

    SvarSlett