mandag 25. januar 2010

Perrrfekt start på dagen. . .

Da jeg skulle springe ut dørene i dag tidlig (etter som jeg hadde lagt i sengen en time lengre enn jeg hadde planlagt) fant jeg ikke nøklene...Jeg hadde virkelig ikke tid til å lete, så jeg satset på at noen var hjemme når jeg kom hjem (klikklås er noe som ikke passer mennesker med diagnosen distrehet). I det jeg hørte døren klikke igjen bak meg forsto jeg at jeg hadde glemt busskortet... Perrrfekt start på dagen.
Sosiologien gjorde ikke dagen så mye bedre den heller. Damen som holder foredrag har det med å være max uheldig hun også stakkar. Mikrofoner som ikke virker, lys som er på feil plass og tanker som er så svevende at ikke hun selv engang alltid klarer å fange dem... Dessuten kan jeg ikke FORDRA (!) når forelesere vandrer, og ivertfall når de står BAK meg å snakker.

Sosialrett på side er MEGA artigt! Jeg er NOOOE redd for å blunke, kremte...til og med puste siden vi har speedy Gonzales til foreleser. Det er ei dame som er engasjert, som har MASSE og fortelle, som interesserer meg fryktelig mye.

Vel hjemme (etter en koselig spasertur med min søde venn Fiskebein) fant jeg og Panda ut at vi skulle reise på butikken for å kjøpe RogalandsAvis (den desperate leilighetsjakten foregår fremdeles). Vi endte istede med å kjøpe kjøttdeig og pitabrød (ettersom de ikke hadde hamburgerbrød) for å mekke "hjemmelagde" burgere. Avisen ble dermed glemt... Vi har nok samme sykdom, angående distrehet...

3 kommentarer:

  1. ja og jeg lurer på hvor mange student kopper du kommer til å eige i løpet av studiet...muligens du burde sette navn på? kjetting i koppen til ranselen? kanskje der burde buss kortet og nøkklene og henge??..men heldigvis så passer jeg på "gymtøyet" ditt. Min avlegger synes nå det er helt naturlig at det ligger en fremmed sekk i bilen et par ganger i uken, hun spør ikke lenger hvem sin det er ;-)
    Hastigheten i sosialrett er hvertfall du ikke alene om å synes...kanskje vi burde ansette en slik stenograf??eller hva det heter.

    hilsen duelorten

    SvarSlett
  2. Haha, min søde lille duelort!
    Siden jeg allerede har kjøpt 3 i år, vil jeg tru at jeg muligens kommer opp i rund...164 iløped av studie... muligens 234 vist jeg tar master! Og, jeg hadde jo engang lenke som jeg gikk med nøklene i,men den tiden har jeg lagt bak meg.
    Det er godt å høre angående gymtøyet, nesten så jeg føler meg godtatt i familien:) Håper du tar henne med ut for å velge gave til meg, for vi prinsesser forstår hverandre:)
    Jeg er jo den perrrfekte stenograf, me mindre det sitter noen på siden av meg som skal dulte meg i siden og prøve å si noe til meg!! :p

    SvarSlett
  3. Høres ut som en litt krøllete start på dagen -0).
    Surre muligens litt mye til tider=0).
    Jeg har forresten fått igjen skoene mine (mor mi henta de , he,he,he.Mødre er jammen gode å ha).
    Kan hende lenke til div. ting er løsningen ???
    Perfekt gave til bursdagen sammen med ekstra krus ? Ha en fin kveld !!!!

    SvarSlett