tirsdag 3. november 2009

Svare på hva en stol er!

Opp 06:00, for så å spise en stående buffe til frokost... Fikk selskap av svenskene som sikkert er full i grisefeber begge to.

På vei til bussen ble jeg møtt av en SIIINNSYKT stor måne, og jeg undret meg over om det skjer noe spesielt nå siden den var så sinnsykt stor og gul. Min samboer mener at det er fordi den rett og slett er laget av ost.

Det var siste forelesning med Reidar i dag (for nå ivertfall), noe som egentlig var noe sørgmodig. Det er et herlig menneske som virkelig gir meg en driv, og hele veien virkelig kjemper for BARNETS BESTE.

Gruppearbeidet med gruppe 4 var superduper i dag. Jeg føler jeg vokser litt mer erfaring vi har en diskusjon på gang.

Så var det duket for lesesal, tull og tøyserier. Jeg har det altså så utrolig morsomt sammen med mine lesebuddys at det gjør meg ingen verdens ting å sitte der mange timer. Det er veldig bale og prøve å være stille, samtidig som man ler så mye at man griner... "Ta den jævla gaffelen og stikk den i øye! Håper du får mer kunnskap av det"

Dessuten har jeg virkelig funnet ut at jeg har sansen for denne Aristoteles duden! Han var klok, vis OG enkel på samme tid, noe ingen andre, etter min mening, har klart. Aristotelse gir meg nemlig den utrolig enkel forklaringen at en stol rett og slett bare er en ting... og det kan jeg virkelig leve med.

Når jeg gikk hjem igjen var jaggu meg månen oppe igjen... For en livsstil.

Dagens sang;


Denne er til ettertanke...

4 kommentarer:

  1. Høres ut som du trives og har det bra som student.
    At studier kan kombineres med " lek,latter og annen moro gjør muligens mer inspirerende.

    Intet gleder oss.
    Klem mamz

    SvarSlett
  2. " Mer "falt ut i siste setning. =0)

    SvarSlett
  3. Klart dt skjer noe når månen er som den er! Begynner å snø nå snart vettu:)

    SvarSlett