tirsdag 24. november 2009

Natt til dag, dag til natt. . .

Eksamenperioden er slått inn for fult, og egentlig koser jeg meg med det... Jeg har på dette tidspunktet sagt til meg selv at jeg får bare gjære det beste jeg kan, bedre kan jeg ikke gjøre nok ganger til at jeg mener det...

Det eneste som er en liiiten strek i regningen er at hjernen piper, og jeg er tett til tusen. Det er plutselig ikke fult så koselig å sitte på lesesalen lenger. Jeg kjenner at hostebyen kommer, men prøver for alt i verden å kvele den, noe som egentlig bare fører til en ENDA mer høylytt hostebye. . . også har jo Jon'ern bestemt seg for å gi meg det magiske søvnpulveret på feil tidspunkt, så jeg har funnet ut at det må jeg jo nesten bare innrette meg etter, ivertfall nå når jeg har muligheten til det...Det blir derfor mest skriving på nattestid, og soving når jeg føler at den trenger seg på.

De sa noen av de første dagene vi kom på Uis at det var godt med egne meninger og standpunkt, men at vi gjennom dette studie kanskje kommer til å rokke på det. Det kjenner jeg veldig på akkurat nå... Basiske meninger jeg engang hadde er i bevegelse, og jeg vet ikke helt hvor jeg står lenger. Det er mye å ta inn samtidig, og jeg trenger tid.

Det eneste jeg er veldig sikker på er at jeg vil virkelig hjelpe mennesker som ikke har det helt greit, men jeg må jobbe med biten om at man kan ikke hjelpe alle... På et vist tidspunkt må man trekke seg tilbake, tenke på seg selv... Men vær ikke redd, jeg gir ikke opp noen ting som helst, trenger bare litt tid...

Hehe, ser at dette ble en veldig urotet og uryddig blogg, og det er vel gjerne det som preger hjernen til den lille frøkna på tidspunktet...

Vil også takke mitt erteris for at hun hjelper meg med utformingen til et nytt utseende på bloggen! Godt å ha fibrer over alt som kan fylle inn der jeg er HÅPLØS!:) Jeg savner buss skurtidene sammen med deg, og drømmer meg ofte tilbake til ville stunts og über dumme ideer (BH vifting, turer til "Lise", kos og klemming og det som mer var med sjegget typer for å bomme oss vei inn i evigheten :p)

Då var det vel tilbakes til eksamensskriving da... Of she goes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar