mandag 30. november 2009

Glamld, pepperkakedeig og hvitvin

Fikk en glad melding via telefon på fredag. Ingenting gjør meg i bedre humør enn en telefon fra en gammel kompis, i sær når man kan høre at han selv er i godt humør. Jeg legger min tiltro til deg og håper virkelig på at du kan klare dette... Du er en alt for gogutt til å leve livet du har levd, og jeg har tro på at du ser det selv nå. Alle de gode ordene du sa om meg gir meg en ekstra dytt i riktig retning, og du skal vite at jeg trengte sårt å høre dem der og da, siden jeg har levd noe i tvil i det siste.

Fredag var kose kveld med jentene og deres søte små. Dere er tøffe jenter, og jeg gir dere EEEVIG respekt for at dere klarer å kjøre det løpet dere kjører.

Lørdag var det duket for sofistikert aften med hvitvin...itillegg dytta jeg i meg en MENGDE pepperkakedeig, lovehearts, non stop og biler! Vi hadde det evig kos med å lage pepperkaker og pynte dem. Jeg og min koreanske panda hadde også raska med oss verdens kuleste hårbøyler fra Søstrene Grene!



Videre håper jeg på at Stavanger skal bli en bedre by å gå ut i når jeg blir stor, alternativene er ikke mange for oss smårips, ei heller bra.
Jeg reiste på narch sammen med noen galne svelgere, og lærte at man ikke er "rompis selv om man spooner en kompis." DAGENS KOMMENTAR!! Dessuten fant jeg ut at jeg tror jeg må jobbe litt med det der greiene å være sofistikert...Det var ikke mye sofistikert over meg utover natten der du... Dagen derpå ble brukt ufornuftig med 2 og en halv fotballkamp, med en liten powernap innimellom.

I dag har jeg bodd i en boble, og jeg kommer meg faen ikke ut! Håper på bedre dager i morgen, EFFEKTIVITET!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar