mandag 9. november 2009

Solnedgang fra et bussvindu.

Det var herrrlig og være i Odda en helg... Hadde det utrolig artig hjemme hos min nesten nabo og BO. Buzz er en slager sammen med øl...eller julebrus om du vil. Vel ute i "byen" var det kjempe kjekt å se igjen mange kjente ansikter, selv om det var en hel HAUG jeg følte jeg aldri hadde sett før. Det som var det fineste var at i døren på vei ut traff jeg svar på Voss sønn, og jaggu kom han i klogger! Det var så utrolig herlig å se gutten igjen, med den fine dialekten! Kvelden toppet seg der og da...

Dagen etter var det duket for hjemreise igjen, og jeg fikk gjøre veiene utrygge. . .Skummelt, men kjekt som vanlig...Pappen minnet meg på at jeg måtte huske å puste inni mellom, så da gikk det forsåvidt bra!

Det var godt og komma til Nymannsveien igjen! Det var så og si rett i seng, HERRRLIG!

Dagen i dag var bare herlig, pågrunn av alle de små tingene som man legger så mye bedre merke til når man er uthvilt!! De gode folkene, de pene smilene, den gode musikken, varmen, solnedgangen fra bussvinduet, følelsen av å høre til, lukten av høst... ALT bare stemte.

Dagens sang;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar