onsdag 18. november 2009

Det sa stopp...

Deilig å være tilbake på uis, prøvde forsåvidt en ny lesesal...og det skal være sagt, vi har MYYYE bedre lesesal på KA enn på AR! Nå skjønner jeg hva de mener når de sier de føler det klaustrofobisk og sitte på lesesal, for det var det virkelig på AR!

Psykolog med pyskoLeif var som alltid veldig givende. Han er en strrrålende mann som gir leselyst så det holder. Var godt å snakke med Styrken igjen og! Alltid en goood klem på lur, og noe frustrasjon... Leifen hadde nok dedikert forelesningen til deg kjære!:p

Så var det igjen tid for å stresse, for de 10 jævla spørsmålene! Jeg hadde rett og slett ikke krefter i dag (har en liiiiten mistanke om at jeg fremdeles er i smertestillendes rus). Jeg har hørt om folk som faktisk får en sperre når de drikker alkohol, de får rett og slett ikke ned mer... dette er selvsagt noe JEG aldri har opplevd (til min mors fortvilelse?? Det var engang en 18års dag), men jeg fikk noe jeg tror jeg kan sammenligne den følelsen med i dag... Det sa stopp, anngående lesingen. Jeg ble kvalm og uvel, og fikk rett og slett ikke til å lese mer, uansett hvor mye jeg prøvde...

Så får vi se da, om det jeg har gjort på forhånd er nok...jeg tviler, så får jeg heller bli positivt overrasket tenker jeg... *prøver å overbevise seg selv om at dette ikke er all verden, stryker man så stryker man...Man har en til mulighet, eller rett og slett ta det opp igjen neste år*

Lykke til alle mine søte medstudenter!!:)

2 kommentarer:

  1. Haha, STYRKEN! Den va ny! Og ja, Leif burde dedisert forelesningen te meg foran klassen syns eg!
    Håpe du stod på breddetesten :)

    SvarSlett
  2. Som sagt kjære, jeg legger aldri ut navn, meeen de det gjelder vil kunne kjenne seg igjen:) Det var vel ikke så gale vel?
    Det gjorde jeg faktisk:D

    SvarSlett