torsdag 29. oktober 2009

Hjernediare, hundetur og kakao

Gruppe arbeid gjennomført... så var det på lesesalen da, sammen med Nazi og Dua. Det var jo lite produktivt kan man si. Fikk toootalt hjernediare, og det var ingenting fornuftig. Vi fniste som små jenter og facebook ble for fristende.
Samtalen gikk som følger;

Dua; fugleinnfluensa here we come


Solvor Bratland
Eg e stygt redd for at det vi lider av, eller kommer til å lide av er det samme som Aristoteles en gang led av, og at vår sjebne blir den samme sjebne som han engang led. . . Jeg syns nemmelig å se at den røde stolen ikke lenger er rød, heller blå, og jeg klarer ikke å smake hvorfor!! Grønn gele next


Dua;
du Solvor ...om eg e her? eller e eg der du e? eller e me egentligt bare her addlesamen?


Solvor Bratland
Eg har bare en ting og si eg... eg tror at vi lever i en rosa boble, og at den rett og slett ikke kommer til å sprekke i dag... Om vi er i samme boble eller ikke, det er det ingen som vet, fordi vi kan egentlig ikke vite noen ting som helst, siden vi ikke er sikker på hvordan vi skal vite det. . . Skal vi smake på boble, eller bare forstå den fordi den virker ganske fornuftig. . .


Dua;
det lokte nesten som det høres ut, at du har rett i dette her. sann begrunnet tro i dag, fordi p er sant, og x tror at p er sant, og x har gode grunner til å tro at p er sant. eg går snart hjem eg alltså ;-)

...denne samtalen førte til at vi måtte ta oss en lang strekk i den røde sofaen, for å filosofere om den egentlig var der eller ikke.

Når jeg kom hjem tok meg med meg valpen min til Godalen. Den langhårede koreanske setteren er fremdeles leken, men tildels lydig. Det var kos å grille og leke med maten. . . Frisk luft gjør godt for hjernen...

Vi avsluttet det hele med vafler, kakao og krem. . . En HERRRLIG tullete dag.

Dagens sang;

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har hatt en artig dag.

    For oss andre er det svineinfluensa som er tema, eller som den også kalles her : "fleska flonso"
    Ha ei fin helg .

    SvarSlett