mandag 12. oktober 2009

Hvorfor er en stol en stol?

I dag kom den dagen jeg har fryktet... i dag begynte nemmelig dagen med det som jeg har sett for meg er filosofi er. Den nye foreleseren (som forresten er svensk, KA SKJER MED DET?) begynt iløped av de 15 første minuttene å fucke SIKKELIG med hode mitt. Hvorfor er en stol en stol, hvorfor er rød ikke en ting, og er det egentlig ikke molekyler og ikke en stol vi sitter på? PAIN IN MY BRAIN. Dessuten ble jeg veldig distrahert av at foreleseren mest sansynlig led at makk i rompa, ettersom han ikke hadde mulighet for å stå i ro et eneste sekund. Min konklusjon var at han nok hadde skritteller på seg, og vil få mest mulig ut av dagen...Videre var det sosial pedagogikk (har fremdeles dårlig samvittighet for den oppgaven jeg skulle begynt på for lenge siden) med en koselig dame... Problemet var bare at denne damen hadde en veldig beroligende og søvndyssen stemme, og selv om eg hadde et bra energinivå i dag, ble det vanskelig og ikke rømme inn i min egen lille drømmeboble...
Videre var det trening på G. Ikke noe styrke i dag, ettersom min treningskompanjong aka Pokerface ikke var til stede.
Var og på en spontan tur på kino, så;
Det var en veldig postiv avveksling, anbefaler den til de fleste...uten om TurboPanda! Do NOT watch this movie!
Det som egentlig complited my day (JA, jeg fant ikke det norske ordet for det) var dagens siste gjerning før sengen, nemmelig å smøre dodøren med matolje! Jeg kunne da høre...stillhet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar