søndag 18. oktober 2009

Mini meg

På torsdag satt jeg på uiS helt til klokken var 19:15, og når jeg da skulle komme meg ut av KA var jeg en smule redd for at jeg rett og slett var blitt låst inne. Men etter litt frem og tilbake fant jeg ut at det var eg slettes ikke, og jeg kom meg ut. Det som skjedde så var at jeg fant ut jeg hadde glemt fotballsko. Det ble derfor en straff for meg å gå på "skimaskinen" en halv mil, samtidig som jeg så alle de andre spille fotball! Dessuten skulle jeg kose meg i solarium, noe som ikke skjedde. Da jeg meg inn i solariumet var det lite, dårlige vifter og ingen musikk. Det som så var at solariummet satte i gang med en VOOOLDSOM lyd som mest hørtes ut som en gammel båt og det knitret og knaket så jeg var sikker på at det skulle gå i luften...

Fredag var det psykologi gruppe arbeid, SosPed oppgave og sosialt med gruppen. Deretter var jeg ned å kjøpte meg en mini PC, som jeg er bare FORELSKET i!:)

I dag fikk jeg luftet ideen om tattooen jeg skal ta for pappen, og selv om jeg fikk beskjed om at det ikke var vits å komme hjem da, tenker jeg at han blir glad for å se vetla jento uansett! Nå er det Fritt Vilt på G!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar