tirsdag 6. oktober 2009

Studieuke som ble til høstferie...

Jeg besto breddetesten i Ex.Phil!!:) Noe som gjorde at jeg kunne slappe litt av, og reise opp til min kjæreste kjære på Gol. Hanna er mitt lys som jeg håper aldri slukker. Hun har tørket mine tårer og jeg har tørket hennes spy:p Hun har bodd i et år på en madrass på gulvet mitt, vi har ledd og sloss, vi har delt det meste og gått utallige søndagsturer både mandag og onsdag når vi har trengt å lufte hode. Jeg har støttet henne 110% i en vanskelig tid, og hun har alltid stilt opp når jeg trengte det som mest...


Nå har det seg sånn at jenta mi flytta til Gol for 3 - 4 år siden der hun begynte som lærling på Storefjell Hotell (Værsegod) som resepsjonist. I kortetrekk fant hun seg en gutt, de kjempet for sitt forhold, flytta i lag, forlovet seg og kjøpte seg hus. Selv om alt dette skjedde med henne har vi klart å holde kontakten, og i "ferien" var jeg altså opp til henne...
Togturen opp var laaang, og jeg vil helst slippe å sitte flere timer på Drammen stasjon enn det jeg allerede har gjort, men alt var verdt det når jeg kom frem...

Huset de hadde kjøpt seg var fantastisk, og jeg har fått penthouse! Det var dødskult...uten om at den store sengen virket DOBBELT så stor nå når jeg var helt alene i den! Jeg vurdere å ligge på sovesofa neste gang!

Jeg vil ivertfall fortelle deg gullet mitt, at jeg er deg evig takknemmelig, og jeg vet at du bare vil meg godt... jeg er bare så jævlig sta (og en smule redd), men det hjelper at jeg vet at du er der!:)

*EVIG ELSK TIL DEG*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar