onsdag 28. oktober 2009

Merket for livet

Jeg har fått klagemeldinger fra den ene og den andre kanten for at "jeg hadde bare med å skjerpe bloggskrivingen min." Så da får jeg vel sette i gang igjen.

Grunnen til at jeg ikke har skrevet på så lenge er at jeg rett og slett får hver dag så mye ny kunnskap at jeg ikke helt vet HVORDAN jeg skal kunne klare å formidle alt sammen.

For å oppsummere tiden litt har jeg kjent på smerte, både god og vond, jeg har sett mennesker kjempe uten rustningen sin, jeg har fått mange tanker, mange UTROLIG gode samtaler (takker deg spesielt min due), oppturer, nedturer, glede og fustrasjon.

Sosial pedagogikk oppgaven er ferdig, og det får gå som det går...Det er uansett nyttig å få tilbake melding på hvordan man skal forbedre seg, ingenting er mer nyttig enn det.

Jeg har fundert endel over dette å være ungdom i dag, i forhold til før, og i den forbindelse kom jeg over en forklaring jeg ikke kunne sagt meg mer enig i. " I stigende grad spørres det etter hva du kan, og ikke etter hvor du kommer fra. Dermed blir ungdomsfasen de mange muligheters, men også de mange tapers tid." Den tanken der skal jeg stjele, og bruke for alt den er verdt, fordi det er akkurat det jeg tror på!!

Jeg har også innfunnet meg litt mer med at en stol kanskje ikke er en stol likevel, og at det får være som det er, eller ikke. . .Alt etter hva disse filosofene egentlig vil.

Over til noe helt annet, musikk...Legger ut noen sanger her, og jeg er et menneske som hører på tekster. . . Hver sang jeg legger ut vil bety noe, kanskje det kan bety noe for deg også! :)
http://www.youtube.com/watch?v=n-8bar2homQ

3 kommentarer:

  1. Så kjekt å endelig få en oppdatering =0).

    Det er jo litt kjekt å vite litt om det du driver med i hverdagen.
    At du trives er toppers.
    Klem mamz <3

    SvarSlett
  2. stolen og fjernkontrollen kommer aldri til å være det samme igjen...Sebastian og Hugaas har tatt innersvingen på våres tanker og vår kunnskap!! vi må gjøre opprør og kreve våre tanker tilbake ;-)vent litt, tankene våres får di aldri, det er sikker kunnskap, og begrunnet tro, dette komme til å gå strålende fine flotte kloke Solvor. Din kunnskap er fremtidens gull (og stol og fjrenkontroll..) og merket som du er for livet, så bare flyt med. hilsen nabo hønå i klekkeriet på bondegården te Kjell Arlholm ...

    SvarSlett
  3. Verden er fylt med rosa bobler og hjernediare

    SvarSlett