tirsdag 20. oktober 2009

Engelen. . .

Jeg har nettopp kommet hjem fra kino. En film som har gitt meg en stor klump i magen og et vannvittig pågangsmot. . .

Det er ingen fin film, det er helt jævlig film faktisk. Men det kan være med på å minne mennesker på at mange har en jævlig hverdag.

Den gir meg et spørsmål om hva i helvette jeg har begitt meg utpå, samtidig som den gir meg et vannvittig pågangsmot for at dette skal jeg klare. Det er derfor jeg er her, som den personen jeg er... For meg er det å hjelpe andre en gave jeg har fått tildelt, og jeg skal gripe den sjangsen med begge hendene.

2 kommentarer:

  1. Det er ingen tvil om at du klare de tingene du har bestemt deg for. Er det noe du har så er det jo pågangsmot, det er det vel ingen tvil om =0). Det har du vist oss flere ganger.
    Likevel er det alltid godt å få innputt som gir insirasjon.Stå på videre Solvor.
    God klem mamz

    SvarSlett
  2. ja, filmen var ein liten titt in i en verden som kan bli en del av min hverdag raskere enn eg klare å fatta. Håpe og tror me begge kan gjør noe for noen og mye for alle ;-)
    Eg meine du komme te å klare dette med glans :-)

    hilsen ei som sidde i fuglekassen ved siden av deg mye på UIS :-)

    SvarSlett