mandag 7. september 2009

Manda'morra blues!

Startet dagen i monstersalen med Ex.phil, hang ikke litt med i dag. Måtte ta meg kraftig sammen mange ganger, og stikke hull på boblen min utallige ganger. Når jeg var ukonsentrert fra før gjorde det ikke ting veldig mye lettere når jeg hadde en nabo som var nett like ukonsentert!

Jeg vil bruke noen ord for å si at; Power! Du skjønner bare ikke hvor UUUUTROLIG viktig den klemmen var!

Det var deretter duket for en avslappet forelesning i sos.Ped, med en typisk førskolelærer... Veldig artig med mennesker som har så mye energi, samtidig som de har så mye kunnskap og virkelig brenner for det de gjør.

Jeg vil videre virkelig ANBEFALE for alle som er klar for et SKIKKELIG måltid til en billig penge til å gå i lærerkantinen. Jeg og min døve venn aka Jokke spiste reinsdyr karbonader der i dag, og det var bare UUUUTSØKT. Deretter var vi oppi bokcafen for en kaffi og to. Når koffeinet slo til i kroppen satte jeg meg ned for å lese!

Deretter var det PUMP på G. Fikk med meg PokerFace i dag også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar