torsdag 24. september 2009

The Hispanic is back...

... vi var nesten redd for at han var dø, men han dukket opp igjen i dag på hjemveien.

Nok en dag har vi som gruppe 4 på barnevern hatt en UTROLIG morsom dag, samtidig som vi har klart å være effektive. Det finnes så mange fine personligheter i denne gruppen. Vi blir stadig mer sammensveist, nesten som en fin liten reserve familie. Det er godt vi alle er diskre når maten blir fordøyd.

I dag var det også duket for film, Jenta som lekte med ilden. Jeg ville ha god tid, så vi gikk tidlig hjemmefra. Det jeg hadde glemt var at Frøken Panda har fått trykt opp en full tank av noz i ræva, så vi var jo AAAALT for tidlig ute.
Det var KOOOOS med film etter noen intensive dager med skolearbeid. Etter min mening var 2. filmen bedre enn 1. I forhold til boken har den selvfølgelig sine feil og mangler, men jeg følte at det som var tatt bort eller endret på i denne filmen var noe mindre vesentlig enn i 1. filmen.

På vei hjem fikk jeg nok en gang bekreftet at været i Stavanger lider av schizofreni. Det var opphold når vi gikk ut fra kinoen, begynte så vidt å duskregne litt... Akkurat i det vi var kommet vekk fra tak åpnet himmelen seg seriøst. DET PØSTE NED! Det tok ca 4 min (akkurat nok tid til at man var gjennomvåt) også var det opphold igjen. Schizo I tell you. Skal heller bite i meg stoltheten og invistere i en paraply litt sånn etterhvert.

Jeg lærer nye ting om Stavanger hver eneste dag. I dag lærte jeg at mennesker i den polske gaten liker å ha høylytt sex med soveromsvinduet på vidgap...

Interne for dagen;
Den Svenske drive å ugle seg, mens Therese og jeg sitter i redet og ruge...
Dagens svenske ord; Miffo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar