søndag 20. september 2009

En helt normal søndag i Nymansveien 110

Da jeg våknet i dag, rundt 11 (HELT utrolig at jeg ikke klarte å sove lengre, i og med at jeg og Tese satt oppe til rundt halv 8) var det ut for å finne seg vann. . .Ut av døren finner jeg en sykkel stående i gangen. Jeg syklet nemmelig hjem fra byen i går. Det var uuuutrolig morsomt! (Lurte litt på, er det ikke slik at man kan få bot for å kjøre sykkel i fylla?) De har startet opp med sykler man kan låne fra sentrum i et døgn. Et utrolig fint tilbud vist folk bare bruker det på riktig måte.
( http://www.aftenbladet.no/lokalt/article1081117.ece )

Så vi i Nymansveien 110 hadde det morro på morningen med å ta sykkelturen fra gangen og inn på kjøkken. Uuuuutrolig masse morro man kan ha det med en sykkel.

Tese og jeg syklet på en sykkel ned til Nytorget hvor vi parkerte den. Det var en meget interessant tur, som helst gjekk fint. Deretter var det duket for omvisning. Jeg så gamle byen med sjarmerende gamle hus, jeg så horestrøket uten horer og jeg så tårn og kanoner. Det som likevel fascinerte mest av alt var at Stavanger mener vist de ikke har nok rundkjøringer allerede, så de har kjørt på med en rundkjøring utpå sjøen. . .

Det har med andre ord vært givende dagen-derpå sammen med min søde Sambis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar