torsdag 3. september 2009

En buss sjåfør en buss sjåfør det er en person med godt/dårlig/hyggelig humør. . .

I skrivende stund sitter jeg på Haukeliekspressen fra Aksdal (KA FAEN! Det drypte nettopp en dråpe på meg, INNI bussen!). I Aksdal har jeg sittet nærmere en time å ventet. Jeg er nemmelig på vei til Odda, og vil annkomme runndt 01:00. P4 har spilt i hørene siden jeg reiste fra Stavanger og selv om det er mange timer igjen, begynner jeg å få gnagsår i hørene... Lurer forresten litt hva som skjedde på Aksdal, for det var ivertfall en veldig aktivitet med RødeKors rundt skogholte der, de hadde til og med med seg hunder. (ENDÅ en dråpe! Får rett og slett flytte meg tror jeg) Vist det pågikk en letningsaksjon syns jeg ivertfall det gikk veldig raskt... tipper det var en øvelse.

Jeg satt, litt tideligere på bussturen, og leste psykologi, men skjønte hinte når det for tredje gang ble tatt opp at det ikke var veldig gunstig å lese, f.eks. pensum, når tankene egentlig var en helt annen plass... Mine tanker er definnitivt en annen plass. Det skal være sagt at jeg gruer meg litt til å være pårørende, istede for pleieren. Det jeg kan trøste meg med er ivertfall at jeg vet han er kommet til en plass der han får en best mulig behandling, i mest mulig koselige omgivelser og at vi i familien vil bli veldig godt ivaretatt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar