tirsdag 30. juni 2009

Rompesprekk, bollemus og matkrig

Hadde ein ny tur te Lothe i dag. Det var gal morsomt, men det ble plutselig litt kaldt der ute, men alt går vel over til slutt. Grilling på høgt plan fra min side og greier...Kylling filet. Den ble faktisk ganske digg! Ellers så bada, lo og stupte vi. (:p) Bjørn Olav hadde forresten et betalelig uttrykk i det han skøyt opp av vannet, la oss aldri glemme det. . .


Vel inne igjen var det rett i ølet, itillegg til at vi hadde kjøpt 4 rusbrus for kosen. Det endte vel opp med at ingen av dem ble drukket opp skikkelig. Vi er så sukkersøt fra før av, at det der kan de ha for seg selv for min del. . .3 jenter som koset seg med gamle popsanger vi sang til foran speilet med hårbørsten i hånda når vi var mindre. Spice Girls, VengaBoys og Britney Spears. UUUUTROLIG morsomt. Så hadde vi en liten fotosesion ute på plenen. Det er grunnen til at jeg i dag sitter og klør som en gal!Det krydde av mygg. Jeg har hørt de stikker hyppig fulle, kåte og late mennesker, så jeg vet ikke jeg. Så stakk vi ned i Odda en tur og kasta i oss noen øl før vi ble kasta ut. Der traff jeg forresten min lille blomst fra regnbuen. Hun er evig søt og må passe godt på seg selv, siden det er ingen andre som gjør det!

Men i dag sitter jeg altså her...hadde store planer om å begynne å pakke ut klærne mine, men det ble det ingenting av.Jeg hadde store planer om å ta en tur, men det ble det ingenting av. Jeg hadde VIRKELIG store planer om å rydde litt, men heller ikke det ble det noenting av. Kombinasjonen dagen-derpå og denne intense varmen + masse myggstikk er ingen heldig situasjon. No kommer det en gjeng som skal kosa her om en stund, og enda så har jeg ikke fått på meg klærna...Ting Tar Tid i dag...

1 kommentar: