fredag 26. juni 2009

Eventyret om Kawazaki'en

Jeg har vel alltid vært fasinert av eventyr. Av de stygge, dumme trollene, den lille, lure Espen Askeladd og ikke minst prinsessene. Jeg liker spesielt godt eventyrene om de prinsessene som egentlig lever et ensomt og litt trist liv, også plutselig kommer drømmeprinsen ridene på den hvite hesten sin. Det oppstår søt musikk og de lever lykkelig sammen alle sine dager.


Det er akkurat det jeg håper på skal skje med meg. . .i moderne versjon. Jeg er eeeevig frelst av motorsykler, spesielt R sykkel, og håper på å få min egen en dag. Frem til da er jeg bare eksosrype. Har jeg en særs dårlig dag, og får en tur med en motorsykkel kan jeg ikke slutte å smile. Det er mitt dop.

Her om dagen var det en kompis som var snill nok til å ta meg med på tur! Det var en utrolig tur, følelsen kan bare ikke forklares... Det er så fritt, det er så kick, det er bare HEEELT fantastisk!


Håper på at min drømmeprins en gang kommer kjørende på en R sykkel og tar meg med storm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar