onsdag 24. juni 2009

Jomfruen

Jeg, Solvor, er i ferd med å miste min jomfrudom. . .innen blogging.

Navnet er altså Solvor, er ei 20 år gammel jente med hele livet foran meg. De fire siste årene har jeg bodd på fagre Voss, som er en fantastisk plass med fantastiske mennesker. Opprinnelig er jeg fra Odda, og for sommeren er jeg flyttet hjem, før ferden videre går til Stavanger, der jeg ska bli voksen, skal nemmelig på universitet.

Tidligere har jeg vært veldig glad i å skrive, men som sikkert mange andre føler så tar skolen all skrivelyst fra en...Nå er jeg altså tilbake, og denne bloggen skal handle om mitt liv, min hverdag og mine tanker... MEG MEG MEG me andre ord :)

Håper på å bli bedre på dette greiene litt etterhvert, at designet blir bedre og innleggene blir mer interessange. Håper ivertfall du vil kose deg med min blogg og at det kanskje kan sette i gang noen tanker hos noen!

XoXo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar