lørdag 18. juli 2009

Hotel Cæsar, måkeskrik og kaffiånde fra helvette

Jeg er nett kommet hjem fra natt, og våken som et nytent stearinlys. Det er alltid litt bale med første natta, har liksom ikke helt rytmen. Jeg må forresten si at jeg hadde en litt sånn "ut - av - meg - selv" opplevelse på vei hjem. Jeg såg meg selv utenfra liksom. Smal og rødsprengt i øynene, små nynnene på en sang som som spilte høyt av i ørene mine... Da jeg skjønte at jeg faktisk sang mens jeg gikk der for meg selv begynte jeg i tillegg å flire. Det såg sikkert ikke ut som jeg var høy som et fly og at jeg gikk der å hallusinerte for meg selv.

Jeg savner Voss noe forferdelig. Savner latteren til Jannike, smile til Linn, de utrolig håpløse utsagnene til Ingelin, Elin sin hissige kommentaren... ja, savner absolutt alt. Her er det stortsett mye Hotel Cæsar og jobbing det går i. Gleder meg til å komme litt vekk neste uke! Ska bli godt med litt fri også :)

Brodern kommer nedover en tur snart også, det blir jo morro! Lenge siden jeg har hilst på. Håper på å kanskje få lurt med meg han og damen ut på morellfestivalen. Jeg har jo tross alt ikke vært der ute før, så det er vel gjerne på tide!

Nå hører jeg egentlig at Bobby roper på meg, så det er vel på tide å finne sengen. 40 hours down, 20 to go! Så er det i det en dag fri, en dag jobb, også mange dager fri!:D

1 kommentar:

  1. Håpløse utsganer vill eg ikkje sei meg enig i. Men kan sei meg enig i at eg savne deg og! <3

    Peter Pan & Tinker Bell 4 ever <3

    SvarSlett