lørdag 18. juli 2009

TOOOTAL FORVIRRING!

...Whææææ! No e da realdeal her altså!Det er i ferd med å skje. De svirre so mye tankar og følelsar. Det e jo detta eg har sett fra til, det eg har planlagt heile tie! Det eg har jobba hardt mot. . . Men no e altså dagen her, no skjer det i virkeligheten. Har så mye å ordna. . . Men i dag følge eg filosofien te Vinnie ;

I'm gon' do it all tomorrow
Tomorrow that'll be the day
But today, I'm just gonna take it easy
I aint gon' do a thing at all
Men først må jeg bare takke ja til tilbudet eg har fått om å gå på Barnevern ved Stavanger Universitet!:)
(Ser forresten på skrivemåten min at eg stresse litt no!:p)

2 kommentarer:

  1. gratulera :D

    SvarSlett
  2. Som du sier selv, dette har du jobba hardt for. Velunt den plassen. Masse lykke til =0)
    Mvh mamz

    SvarSlett