tirsdag 28. juli 2009

Morellfestivalen. . .

For første gang var jeg på morellfestivalen, og ja, jeg må si at jeg var imponert! Jeg var så heldig at jeg fikk kræsje hos Mælens, og det var jo da selvsagt uungåenlig med sammeligningen mellom meg og min bror. Det var et koselig voirs der jeg fikk snakket me min søte medruss fra 2008, Kari Anne. Dessuten hadde jeg mye underholdning med å se på moteoppvisningen Inger hadde med sine splitternye kostymer... Det som kanskje overrasket meg mest var det at det var så sinnsykt mye folk! De kommer land og strand fra til Lofthus for å få med seg denne eventen.

Jeg fikk svingt meg noe, og vist den fine trusa mi enda mer, så vil vel heller si at det var en vellykket fest!

3 kommentarer:

  1. Hei og hå, bare en liten hilsen fra en av dine felles partyløver fra kvelden hos Mælens på Lofthus.

    Takk for sist....

    PS. jeg husker fremdeles navnet ditt, husker du hvem jeg er da? :P

    SvarSlett
  2. HåHåHå! Det mååå jo bare være David, som av en eller annen grunn som ingen andre kunne fortelle meg er uttalt som David med engelsk uttale! :p

    SvarSlett
  3. helt rett og 10 poeng til deg :)

    SvarSlett