fredag 14. august 2009

Flytting pågår

Da var livet mitt nok en gang pakket ned i esker og sorte søppelsekker. Jeg føler det er ca to uker siden jeg sluttet på Voss VGS, nå skal eg pinade begynne på UiS. Det er spennende, og sommerfuglene jobber på helspenn i mage. Jeg har tatt farvel med jobben også, noe som var litt vedmodig, men som de sa, "Dette er ingen evig farvell, vi sees i gjenn."

Nå ser jeg frem til å bare få satt meg i bilen og få det overstått. Få komme ned til Stavanger, møte mine nye rommies (er KJEMPE spent) og få pakket ut livet mitt... for så å få en ny start. Nok en ny start med blankeark. Selv om det egentlig ikke stemmer, det har jeg jo innsett. Man starter aldri helt på nytt, man er den man er, og tar alltid med seg bagasje selv om flytter aldri så langt.

Det skal være sagt at sommeren i Odda ble betraktelig bedre enn det jeg på forhånd hadde sett for meg, men det skal bli godt å komme seg vekk fra Cæsar byen, så kan dere si så masse dere vil at det er likt alle steder.

Nå er drømmen min i ferd med å gå i oppfyllelse. . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar