søndag 30. august 2009

En tur i Texas med fårikål som hovedrett. . .

Jeg har hatt en av de effektive søndagene i dag. Det er lenge siden sist...Grunnen er vel egentlig såre enkel, eg var nemmelig ikkje ute på byen i går og fikk derfor ingen daffedag i dag. I stede fikk jeg være med ei venninne på poker kveld. Det var sinnsykt kos, spesielt siden verken venninna mi eller jeg hadde spilt poker før og klarte oss med glans (hun vant til og med 2 av 3 runder).

I dag har jeg altså vasket klær, brettet klær, spist søndagsmiddag (Takk for maten Therese:)) Vi lagde fårikål...enkelt, lett og sunt (?)...rett og slett GENIALT! Dessuten har jeg lest og lest og lest litt mer. Men nå har jeg lest så masse at jeg ikke forstår hva jeg leser lenger, så nå var det nok...

3 kommentarer:

  1. Høres du som en fornuftig søndag -0).
    Dessuten gir det en god følelse tenker . Det gleder ellers foreldre å høre. Ha en fin uke Solvor . Er glade for at du har funnet deg vel til rette i Stavanger.
    Klæm mamz

    SvarSlett
  2. Gysla flinke du er då :)

    SvarSlett
  3. Eg e rett og slett BEST! Selvsagt me ein delt førsteplass me deg min kjære!

    SvarSlett