mandag 31. august 2009

Et stykk FLINK student!

Jeg er bare ufattelig STOLT av meg selv, og skriver her om det for å høste litt applaus! Jeg sto opp ved 08:30, spiste min frokost (bestående av to nokså SEIGE knekkebrød) og var på vei ut av dørene 09:30. Hadde forelesning i Ex.phil i monster salen i dag. Deretter var det lunsj med Nina aka Pokerface og ved 13:30 satt jeg på bibiloteket å leste, og streket og leste og streket og streket litt mer. Klokken ble mye og hode var FULLT av ny informasjon, så jeg satt meg til å "Rus og Rolex" som er en bok om en rusmisbruker i dress... (Skal på forelsening med hovedpersonen i morgen,GLEDER MEG) Når klokken var 18:30 spaserte jeg bort på SiS sportsenter, meldte meg inn og tok min første time i BodyPump...Bortsett fra at det fikk meg til å innse hvor EKKELT dårlig form jeg er og at det føles ut som om jeg skulle besvime minst 3 ganger i løped av den timen var det SVÆRT vellykket! En meget effektiv dag med andre ord...
Nå er jeg kommet hjem og er fint klar for sengen. I morgen er det nemmelig Ninadagen, og vi skal først på Kvadrat for å finne meg ei bukse (gjerne to), for så å reise på fotballtrening. Jeg er noe skeptisk kjenner jeg, til det med fotballen mener jeg. Det er jo tross alt 6 år siden jeg spilt seriøs fotball... MEEEEN vi tar det som en lek!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar