fredag 14. august 2009

Rica Forum Hotel, honning glassert andebryst og badekar

Jeg sitter her på Rica Forum Hotel i Stavanger, og er så avslappet som jeg ikke har vært i hele sommer. Dette er min ferie, en kveld på hotell og det gjorde seg jammen! Vi kom til hotellet og jeg ble overlykkelig når jeg så at de hadde badekar på rommet mitt. Det er snakk om Rogalands høyeste hotell, og er meget fint å se på utenfra. . . Slettes ikke værst inni heller:)

Det bar opp i hotellets resturant, som skal nevnes at låg i 21. etasje (HEISSKREKK!!) Der valgte jeg honningglassert andebryst. Det kan bli beskrevet som en eksplosjon av smaker, og jeg klarte faktisk ikke bestemme meg for om det var kjempe godt eller bare kjempe spesielt...

Så var det ned for å tappe badet, slappe helt av med Stieg Larssons "Jenta som lekte med ilden". Det har rett og slett bare vært helt herlig, og nå skriker sengen på meg!
Vil bare takke mammen og pappen for at de tok meg med på dette, nå har jeg ivertfall fått ladet litt batteri etter en heller hektisk sommer.
PS; Gleder meg til IKEA shopping i morgo!

3 kommentarer:

  1. Så bra at du er så fornøyd.Det skal jammen ikke mye til for å glede deg.Håper du får det fint på Uis, og at du knytter mange nye vennskap. Masse lykke til.
    Klem mamz

    SvarSlett
  2. Eg og vil på IKEA!!!!!!!!!!
    Så fancy at mamzen skrive mamz :)

    SvarSlett
  3. Mamzen er jekla fancy vettø!

    SvarSlett