tirsdag 21. juli 2009

Min nye vakre TOSHIBA

Da sitter jeg her med min splitter nye laptop på fanget og er ganske så kry. Den kom i posten i dag, og den er bare ENORM. Det var pappen som sto for bestilling og sånt noe, så det ble jo selvfølgelig bestilt det største han fant! TYPSIK mannfolk fakter. Men som sagt er jeg veldig kry og kjempe fornøyd. Jeg gleder meg vilt til å sette i gang og sette mitt eget lille touch på den. . .

. . .men det må jeg nesten ta en annen dag, for jeg må nemmelig tidlig opp i morgen. Jeg skal nemmelig ta buss kl 07:30 i morgen, buss til Stavanger! Jeg har gitt litt opp å finne noen hybel på finn.no, og har derfor bestemt meg for å reise ned til Stavanger, kjøpe meg ei avis og forlange visning!

2 kommentarer:

  1. haha..sånn da skal gjerast xp

    SvarSlett
  2. Ja, det er jo TYDELIGVIS det... Fekk meg no ivertfall hybel då! ;)

    SvarSlett