søndag 21. mars 2010

Dag 3 av oprasjon "Slapp av"

Våknet rundt 09:30, og var nok en gang uthvilt når jeg våknet.

Dagen gikk med til frokost, en samtale som minnet meg på hva det er som er viktig for meg her og nå i livet, noen siste bilder og kjøreturen hjem til Stavanger.

Jeg vil bruke min ord for å prøve og takke min herlige venn. Man ser nok ikke alltid sin egen viktighet, hvor mye enkle og små ord kan bety så utrolig mye, forståelsesfulle øyne og gode poeng. Jeg føler at ordene mine blir så pittepitte små i forhold til hvordan følelsen er, men jeg vil ivertfall at du skal vite at denne helgen har vært fantastisk, at jeg har lært nye ting om meg selv, at jeg har fått mer ro i kroppen, fått mer innsikt i hva det er som er viktig for meg... og det er sammen med deg og med din hjelp at det har skjedd.

Det eneste jeg skulle forandret med helgen var at jeg hadde virkelige kuttet all kontakt med omverden, men hva kan man si, jeg er nok litt avhengig av mobilen min...

Så, mitt kjære LykkeTroll...TUSEN TUSEN takk for helgen, håper jeg får være med deg tilbake dit engang:)

Operation "Slapp av" is ended, mission accomplished...
Over and (peace:)) Out

3 kommentarer:

  1. Fra min undrende filosofiske livsverden så opplever jeg en varme, enerigivende og visdom som er i dine vakre nedskrevne ord. Hvilket lykketroll som har vært så heldig å ha med seg en så flott rosaskya på sin vei til filosofere sammen med å lete etter perler i hverdagen hvor en finner lykkelige øyeblikk.Det handler nettopp å stoppe opp i hverdagen , for det er dem vi har mest av, og tillate seg å bare la dagen fylles av varme, glede , visdom og latter som beriker ens liv. Som gir energi til å møte en ny uke, nye muligheter med mer i sin bagasje til å ta imot hva livet har å by på. Flotte bilder og utrolig vakkert bildet av denne blomst som ser ut som har kjempet seg gjennom vinteren og viser sin glede og varme ved å være en av de fargerike som viser at våren er her, en blomst som må gis næring til . Som deg, vakker , klok , rik på visdom og nysjerrig på livet.

    SvarSlett
  2. Så fint å se at du og "lykketrollet" har hatt ei fin helg på hytta.Med mass kos. Det varmer en mammas hjerte å vite at det er noen der for deg . Endelig er det en gjensidighet . Det fortjener du virkelig kjære Solvor.
    Klem mamz.

    SvarSlett
  3. så herrligt, velfortjent avbrekk fra UIS og alt rundt,før og etter. Fint å kunne lade batteriene og føleseg ovenpå igjen. Gleder meg til å høre mer fra den fine turen på tirsdag. Og lykketrollet er virkeligt et lykketroll :-)

    SvarSlett