fredag 9. april 2010

Boble dag...

...bobler av lykke. Dette har vært en dag fylt av FLYT, og ingenting er en mer herlig følelse enn det. Sto opp ved 08:00, spiste en bedre frokost (påskepålegget er fremdeles ikke oppspist) og satt igang med en oppgave om inhabilitet. Sosialrett eksamen er rett rundt hjørne, og også det gjør meg glad, bare få den overstått... Det er har for all del være en positiv opplevelse å ha sosialrett, jeg syns det er meget interessert i jus, men det skal likevel være godt å få det overstått.

Videre var det svømming med Kjakan aka poker face aka bad swimmer:p Det er ikke så alt for lenge til opptak nå, og jeg tror jeg er like spent som henne på om hun først og fremst kommer til opptak, og om hun isåfall vil klare det... Men siden det ikke er så lenge til var det JAGGU godt at jeg, svømmetreneren Solvor Bratland, fant ut hva som var galt med svømmingen. Jeg er egentlig utrolig glad for dette opptaket, fordi det er grunnen til at jeg har tatt skikkelig tak i de latterlig svake armene mine.

På vei til en bedre lunsj fikk jeg en melding om at jeg herved var tildelt en stilling på Madla Barne og Ungdomsbolig. FANTASTISK! Jeg ser så utrolig frem til å komme meg i jobb igjen, det er tross alt alt for lenge siden jeg har hatt en fast jobb. Jeg ser frem til å være i Stavanger i sommer (JA, jeg kommer selvsagt til å savne de fantastiske tuppene på jobbe min i Odda) og kunne bli kjent med sommerbyen Stavanger.

Vel på skolen hadde jeg også JAGGU fått en mail om at lønningen er kommet...This just keep gettin better. Studiene hadde også sin egen flyt i dag, og selv om det er i litt seineste laget er det bedre enn ikke å ha hatt flyt i det hele tatt.

En kjempe dag med andre ord:)

1 kommentar:

  1. Så bra at du bobbler av lykke, det er jo en skikkelig god følelse.Om ikke mange dager er du ferdig med sosialrett, for så å gå igang med et nytt emne. Jammen krevende og travelt å være student. Bruk helga godt, masse lykke til med eksamen på mandag.
    Gratulere med jobb forresten det kommer sikkert til å bli toppers.
    Klem mamz

    SvarSlett