lørdag 1. mai 2010

Kjære søte små...

Det er blitt mumlet litt i kulissene om hva som skjer med meg og min blogg fortiden, klager på at jeg ikke oppdaterer... Og det stemmer nok det! Jeg oppdaterer ikke, og dette kommer til å være mitt ansiste innlegg på denne bloggen. Dette har vært en lære prosess for meg, og nå skal jeg trå i gang med en skikkelig blogg:)
Den vil bli åpnet nøyaktig ett år etter at denne ble åpnet, så det er bare til å glede seg...Håper den blir bedre, oftere oppdatert, bedre skrevet osv.! Adressen til den nye bloggen min komme inn på denne bloggen når den blir åpnet...

Takk til dere som har lest om meg og mitt liv, håper du vil henge deg på videre inn i eventyret.

4 kommentarer:

  1. Jeg er muligen en av de som har mumla litt . Men det er jo kjekt å følge litt med da.
    Det går vel ant å oppdatere selvom du lagen en ny ?
    ha ei fortsatt fin helg !!!
    Klem mamz

    SvarSlett
  2. Ja, jeg og stemmer for at du skriver litt her mens du gjør klar den nye bloggen din!;) Jaja, kos deg på trening, så ses vi kanskje på verandaen min senere i dag!

    Fiskebein

    SvarSlett
  3. Hehe, dere mener det ja...Nei, det blir nok ett lite opphold nå, litt fred fra mitt tyt! Så blir det enda lettere å oppdatere mer på den andre:) Kjekt å se at du har kommentert Fiskebein, setter jeg pris på! ;) :)

    SvarSlett
  4. gledeg meg enormt Solvor, du har så mange kloke fine tanker som folk tenger å lese :-)
    stor klem fra Duå

    SvarSlett