mandag 10. mai 2010

Budskap fra 1.årsstudentene på barnevern

Som mange av dere har fått merke satte jeg i gang et prosjekt som jeg lånte ideen fra Thomas Moen! Det gikk ut på at barnevernsstudentene skulle skrive et budskap de ville dele med verden for så å fotografere det og lage en video utav.

Dette har vært en lærrerik prosess for meg, og selv om jeg har strevd litt med sirrompa studenter ble det et bra sluttresultat. Jeg takker alle som har vært med i prosessen, til de som hjalp meg under veis, til de som bidrog med sitt budskap og til An som har satt sammen filmen... Tusen hjertlig takk!;



(Hehe, dette måtte jeg bare legge ut på bloggen, selv om jeg egentlig har lagt den delvis ned!;))

6 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg fant helt tilfeldigvis bloggen din i kommentarfeltet på bloggen til Niklas Vindel. Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur innom, for å se hva slags tatovering du har; og WOW! Du har en stor Evanescence tattoo!

    Jeg er skikkelig stor fan av Evanescence, og jeg har også en tatovering av logoen. Den betyr kjempemye for meg. Jeg har gått gjennom veldig mye opp gjonnom tida, og Evanescence har alltid hjulpet og forstått meg.

    Synes det var så spesielt at du har det på samme måten. :)

    SvarSlett
  2. Åj! Så utrolig kjekt å høre! Har du også blogg, så jeg får inn å sett tattoen kanskje? Det er så kjekt når man finner andre, fordi det er mange som ikke forstår, men Evanescence har betydd så utrolig mye, og akkurat som du sier, hjupet meg til å konkretisere visse følelser!:)

    Du må følge meg på min nye blogg som blir startet opp i juni, der blir definitivt Evanescence og deres tekster en gjenganger!:)

    SvarSlett
  3. Bra jobba, mange fine budskap.
    Gleder meg til helga .
    Klem mamz

    SvarSlett
  4. Superbra video! Sitte med tårer i augene her :)

    SvarSlett
  5. Så kjekt me go tilbakemelding:)

    SvarSlett
  6. Syns bloggen din bør ve oppegåande sian eg fyst e innom den i dag og vente på meir lesestoff!:D

    SvarSlett