tirsdag 29. desember 2009

Feit, lat og rastløs...

...det er den foreløpige status. Jeg gjør ingenting for tiden, som i INGENTING. Og er det noe jeg blir lat av, så er det å gjøre ingenting... noe som igjen fører til at jeg gjør ENDA mindre enn det jeg gjorde fra før av. En ond sirkel med andre ord.

Julaften med alle sine geniale gaver er forbi. Det var herlig mat, god stemning og masse vakker musikk. Det skal være sagt at jeg syns nok mest at jula er for barna (IKKE skyt meg nå, Villkatta), men det er kos for oss andre også. Man vet også at man er begynt å bli voksen når man får Norges Lover til jul. Jeg fikk mye fint til jul, men det mest geniale må vel være fra min mannelause roomie. Vi er nemlig av den oppfatning at vi klarer oss ALLDELES fint uten en mann, vi kan fikse selv... Gaven passet derfor meget godt!


Forresten fikk min bror og jeg oppgaven å pynte endel til jul i år... Det er rokket litt i tradisjonene hvor nissehuset skal stå, ettersom vi har fått nye møbler. Dette bydde på litt vanskeligheter, ettersom vi begge er glad i å ha det AKKURAT sånn som det pleier å være. Min bror er som en 4 åring, og mistet fort interessen for pyntingen (men jada, du var flink var du!;))



Så var familien Bratland ute på en spasertur på fjellet! Deilig var det! Jeg bestemte meg der og da for å kjøpe meg et speilreflekskamera. Jeg hadde et tidligere, og jeg har ALDRI vært så stolt over noe jeg har eigd i hele mitt liv. Det var nesten sånn at jeg sov med det om natten, fordi jeg var redde det bare skulle være en drøm, og være borte når jeg våknet. ELSKER å ta bilder:)

(Ps. det kommer flere bilder ved en annen anledning!:))

Men nå gleder jeg meg (og har vel egentlig gjort det en stund) til å komme tilbake til hverdagen! Til å studere, til å treffe folk, til å TRENE, til å stresse litt... jeg gleder meg VILT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar